0850 200 0532 Financell Müşteri Hizmetleri 07:45 – 01:45 saatlerinde hizmet vermektedir. Bip kanalımızdan ise hafta içi 10:00-22:00 arasında soru, görüş ve taleplerinizi iletebilirsiniz.
Ticari Kredi
Financell Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
Faturamda yer alan Mobil Ödeme İşlem Ücreti nedir?
Turkcell Ödeme ve Elektronik Para Hizmetleri A.Ş. (TÖHAŞ) tarafından alınan tek seferlik bir ücrettir. TÖHAŞ, sadece Turkcell kullanıcılarına özel olarak cihaz tutarınızın Turkcell faturasına taksitli olarak yansıtılmasını sağlamakta; hızlı ve güvenli ödeme yapabileceğiniz teknolojik servisler ve altyapılar geliştirmekte ve hizmet kalitesini artırmak için yatırımlar yapmaktadır. İşlem ücreti müşterilerimizin taksitlerini ödeme süreci boyunca daha iyi hizmet sunabilmek için yapılan çalışmaların maliyetini yansıtmaktadır. Banka ve diğer finansal kuruluşlarda ürün/hizmet karşılığı işlem ücreti alınması hem Türkiye’de hem Dünya’da kullanılan standart bir uygulamadır. Bu uygulama yasalarımız ve TÖHAŞ’ın müşterilerimizle imzalamış olduğu sözleşmeler gereğince yasal niteliktedir.
Mobil Ödeme İşlem Ücreti de iade edilir mi?
Evet, edilir.
İade ettiğim cihaz için faturama bir kredi taksidi yansıdı, ne yapmalıyım?
0850 200 0532 Financell Müşteri Hizmetlerini arayarak iade işlemlerinizi başlatabilirisiniz.
Financell kredisi ile aldığım cihazı iade edebilir miyim ?
Evet, kutusu/jelatini açılmamış cihazlar 15 gün içerisinde iade edilebilir. İade ettiğiniz cihaz için herhangi bir bedel ödemezsiniz.
Şirketimize kayıtlı hattın bir başkasına/şirkete devri, ödeme tipi değişikliği, mobil numara taşıması ve numara değişikliğinde Financell kredimin durumu ne olur?
Devir, ödeme tipi değişikliği veya numara değişikliğinde Turkcell kredili kampanyanız iptal olur , kredinizi Financell kurumsal ödeme kanallarından ödemeye devam edebilirsiniz.
Mobil numara taşımada Turkcell kredili kampanyanız iptal olur, kredinizin tamamını geri ödemeniz talep edilebilir.
Kredi ödemelerimi nasıl yapabilirim?
Financell kredili cihazınızın taksit ödemelerinizi Turkcell faturalarınız ile tüm anlaşmalı Turkcell ödeme kanallarından yapabilirsiniz.
Turkcell cihaz kampanyanız iptal olduysa, kredi taksitleriniz Turkcell faturanıza yansımıyorsa Financell kurumsal ödeme noktalarından, Paycell Mobil Uygulamasıyla ya da 0532 757 55 55 Turkcell Tahsilat Birimi aracılığı ile kredi taksit, ara ödeme veya erken kapama alternatiflerinden birini seçerek yapabilirsiniz.
İptal başvurumda cihaz ve tarife tutarı aynı anda iptal olur mu?
İptal başvurularınızda cihaz tutarınız için işlem yapılır. Tarife tutarınızın iptali için ayrıca tarife iptal başvurusunda bulunmanız gerekmektedir. Aksi durumda seçtiğiniz tarife devam edecektir.
Kaç taksite kadar kredi kullanabilirim?
Seçtiğiniz cihazlar için 36 ay vadeye kadar kredi kullanabilirsiniz.
Financell’den kredi limitime dair SMS aldım, şimdi ne yapmalıyım?
Financell’den alabileceğiniz toplam kredi tutarı Financell’e başvurunuz sonrası SMS olarak bildirilir. Bu tutar, Turkcell kampanyası ile alabileceğiniz maksimum cihaz bedelini ifade eder.
Almak istediğiniz cihaz/cihazların bedeli limitinizin altında ise, kalan kredi limitinizi farklı bir cihaz ya da aksesuar gibi ürünler için de kullanabilirsiniz.
Aradığın soruyu bulamadın mı?
Financell Akıllı Asistan ile konuşarak başka sorulara da cevap bulabilirsin.
Aklına takılan başka sorular mı var?
Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilir, bize aklına takılan soruları iletebilirsin.